INFORMATOR


GMINA KOLUSZKI


URZĄD MIEJSKI


RADA MIEJSKA


GALERIA


KONSULTACJE


Linki

BIP skrzynka podawcza USŁUGI OBYWATEL.GOV.PL Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Baza Adresowa Województwa Łódzkiego

Kalendarium

Ady
Wiwiany

28

lipiec

PWŚCPSN
1     1 2
2 3 4 5 6 7 8 9
3 10 11 12 13 14 15 16
4 17 18 19 20 21 22 23
5 24 25 26 27 28 29 30
6 31       

Kierownictwo

czwartek, 01.04.2010 22:35

Burmistrz Koluszek - Waldemar Chałat

Do zadań Burmistrza należy w szczególności:

  • Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz;
  • Prowadzenie bieżących spraw Gminy;
  • Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych   czynności;
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
  • Zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
  • Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
  • Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań;
  • Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
  • Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  • Upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  • Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od pracowników samorządowych, upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych;
  • Ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
  • Zatrudnianie i zwalnianie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
  •  Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulaminy oraz uchwały Rady.
    Telefon: (44) 725 67 00 (sekretariat)
    Przyjęcia interesantów:
    Każdy wtorek w godzinach 14.00 – 16.30

    Zastępca Burmistrza Koluszek - Krystyna Lewandowska 

    Zastępca Burmistrza podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
  • Współdziałanie z Burmistrzem w zakresie kierowania Urzędem;
  • Koordynowanie działania w zakresie realizacji uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i wytycznych organów administracji rządowej dotyczących spraw społeczno - administracyjnych i oświaty;
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru, w tym prowadzenie działań kontrolnych na stanowiskach pracy i podporządkowanych w strukturze organizacyjnej Urzędu Zastępcy Burmistrza w zakresie spraw obywatelskich, zagospodarowania przestrzennego i gospodarki gruntami, spraw oświaty, kultury, sportu i zdrowia oraz informacji w TwK;
  • Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
    Telefon: (44) 725 67 00 (sekretariat)
    Przyjęcia interesantów:
    Każdy wtorek w godzinach 14.00 – 16.30

    Sekretarz Gminy - Beata Kusiak
    Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
  • Opracowywanie projektów zmian Regulaminu;
  • Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy;
  • Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
  • Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru, w tym prowadzenie działań kontrolnych na stanowiskach pracy podporządkowanych w strukturze organizacyjnej Urzędu w zakresie kadr, organizacyjno-prawnych, spraw obywatelskich, zaopatrzenia i nadzoru, obsługi;
  • Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
  • Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał;
  • Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych;
  • Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum, spisami i konsultacjami społecznymi;
    Telefon: (44) 725 67 04
    Przyjęcia interesantów:
    Każdego dnia w godzinach pracy Urzędu Miejskiego

    Skarbnik Gminy - Bogusława Kubicz

    Skarbnik Gminy jest odpowiedzialny za prawidłową gospodarkę finansową i koordynowanie spraw planowania budżetowego.
  • Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości;
  • Kierowanie pracą samodzielnych stanowisk w zakresie spraw finansowo – księgowych;
  • Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy;
  • Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty;
  • Współdziałanie w opracowywaniu budżetu;
  • Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej;
  • Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
    Telefon: (44) 725 67 20

Doradca Burmistrza do spraw inwestycji i rozwoju gospodarczego - Mateusz Karwowski

Doradca, nadzoruje pracę Referatu Inwestycji oraz Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz innych stanowisk organizacyjnych podporządkowanych w schemacie organizacyjnym, odpowiada za wyniki ich pracy.

W szczególności w kompetencjach stanowiska leży:

  • nadzór nad opracowaniem propozycji do założeń i projektów planów budżetu, planów inwestycyjnych, planów zagospodarowania przestrzennego,
  • nadzór i opracowanie materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i jej Komisji oraz rozpatrywania i przygotowywania propozycji wykorzystywania inicjatyw, opinii i wniosków w zakresie zadań realizowanych przez podlegle komórki organizacyjne,
  • podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych zapewniających właściwą i terminowa realizacje zadań określonych w budżecie i planach inwestycyjnych oraz sporządzanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań realizowanych zadań w zakresie podległych komórek,
  • nadzór realizacji inwestycji, robot modernizacyjnych oraz remontów,
  • koordynowanie procesów odbiorów końcowych realizowanych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych,
  • opracowanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu nadzorowanych zadań
  • współdziałanie z organami gminy, instytucjami i organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy w zakresie nadzorowanych zadań;
  • rozpatrywanie i podejmowanie niezbędnych działań związanych z załatwianiem skarg, wniosków i innych pism kierowanych do Burmistrza oraz przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień w zakresie spraw realizowanych przez podlegle komórki organizacyjne,
  • nadzór nad realizacja gminnego programu ochrony środowiska oraz planu gospodarki odpadami,
  • -nadzór nad realizacją programu usuwania wyrobów zawierających azbest w gminie Koluszki na lata 2008-2032,
  • koordynowanie i nadzór zagadnień związanych z zatrudnieniem pracowników w ramach prac społecznie użytecznych i robot publicznych, współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi gminy zatrudniającymi w/w pracowników oraz Powiatowym Urzędem Pracy,
  • koordynowanie pracy i opracowanie programów gospodarczych,
  • wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
  • dokonywanie okresowej oceny bezpośrednio podległych pracowników.

Telefon: (44) 725 67 40
Przyjęcia interesantów:
Każdy wtorek w godzinach 15.00 – 16.30

  




Informacje o artykule

Zamieścił(a): Administrator IT
Data powstania: 01.04.2010 22:35
Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2014 16:46
Liczba wyświetleń: 19525

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.
Drukuj Stworz PDF
firma_1 firma_2 firma_3 firma_4
Dane teleadresowe Numery telefonów Konta bankowe Kierownictwo Referaty Fundusze Unijne Inwestycje Plan zagospodarowania Tydzień w Koluszkach Sprzedaż nieruchomości Karty usług Druki do pobrania Mapa serwisu
Projekt graiczny, cms, serwer i wykonanie Wszelkie prawa zastrzeżone